CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 5, 2011

Mens Cant Be My Bestfriend!

Assalamualaikum wbt.


Gambar bukan sekadar UNTUK HIASAN okayhhh.
Mendalam maksud gmbar nyh.

Da lame gila sangat dah rasa nya aku tak mengUPDATE blog ini. Dah bersawang-sawang da. Uhuk3. Hee. Okayh title entri aku kali ni is lelaki tak boleh jadik kawan baik aku! kenapa aku ckap mcm ni is aku dah pon terkena dekat batang hidung sendiri. Aik ceh bukan apa. Biar aku berterus terang okayhhhh.Sebenarnya banyak'' kelemahan aku baru aku sedar yang aku memang tak boleh berkawan dengan makhluk tuhan yang paling seksi...ahaks. which is lelaki!

Mengapa, kenapa, why??

Okayh, biar aku ringkas kan okayhhhh. Aku memang tak boleh kawan dengan lelaki mungkin sebab aku ni perempuan kottt. And if perempuan, nanti later mesti aku akan terADA perasaan yang bukan'' dekat lelaki itu. Kenapa hal sedemikian terjadi?? Mungkin kerana layanan yang diberi oleh si KAWAN BAIK LELAKI ini yang menyebabkan aku terSUKE kat dia kn?? Tak pernah ke dy fikir, ek??

Yela, bila aku sms dia reply jek. Reply dgn kata'' yang manis pulak tuh. Dah sudahhhh. Mcm mne tak cair kn hati ni.

Next is, tak beritahu aku pon yang dia sebenarnya dah ada gf!! Haishhh. Ni memey akak besar tak like tawww. Yela, PENIPUUUUU!! Plus, memang lelaki mcm tuh ke? Huhu. Lastly, baru dia bgtahu yang dy dah ada gf. Kuang ajakkkkkk kn?? Lg skali tak suke.

So, aku pon amek decision untuk melupakan mamat nyh. Dia nak aku jdik kawan dy. Tp, sorry to say laaa. I cant let myself be with the liarrrrr. Grrrrrrrr.

Takpe, kpada si dia yg dah mempermainkan perasaan ini percayalah pada apa org puteh kate uh, KARMA? Yeah, velieve in karma. And lg stu yg Alicia Keys nyanyi tuh what goes around comes around.... bla..bla.. tuh. Kkaw percaya jela lelaki pasti ada balasan yang setimpal untuk kaw okayhhh. Just wait and see. Kalau kau kata kau tak mempermainkan perasaan aku, tak payah la kottt kaw nak ajak aku kua kn? Blanje aku mkn kn? Haktuihhh laaaa.

Selamat tinggal DAVID ARCHULETA jawa kuuu. Puihhhh.

0 comments:

Post a Comment