CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 13, 2011

What U Give U Get Back, Man!!

Assalamualaikum w.b.t.

Hai semua kpada pmbaca sekalian. Perghhh, mcm beribu ribu jek an followers kaw smpai tulis cmtuh skali. Hahaha. Okayh btw for this whole week banyak sngat bende manis plus pahit yg terjadik kat aku. nk mulakan dgn yg mne ek? Okayh, better mulakan dgn yg buruk dan pahit dulu la yek. Hihi.


Okayh, as u'olls sediaa maklum kannnn. Hati ini sudah ponnn dilukai oleh itu tadaaa gunaa punyaa DAVID ARCHULETTA puihhhh kannnn. Kannnn? So ini sambungan nye. Kn aku dah kate ape yg dy dah buat kat aku, dy akn dpat blik kn? Takyah tggu lame la nk tgok zaman kejatuhan dy tuh, Act, belum tiba lg zman kjatuhan dy tuh but A.S.A.P terima la kn balasann nyeee. Sebab FYI awek yg dy kate awek tuh dekatttt sangatttt jek dgn aku. Hurmmm. So, takyah risau la kn. If aku jahat mmg aku cter la kn ape yg kaw buat kat aku. Hurmmm, Tp Allah tu maha Adil. Sebab nye is gf yg kaw kate awek kaw uh tuh sebenarnye GF org lain. Tak taw nk kate ape la kn. Aku nak BOOOOOOOO jek kat kaw then nak ketawe guling'' jek. Padan ngan Muke kaw yg mmg tak hensem tuhh. Puihhhhh. Plus awek tuh pon aku tgok syang kat BF dy. Dy lyan kaw maybe sbab dy jauh ngn BF dy. Hahahaha, Padan Muke kaw skali lg. Guguu.
Padan Muke kaw David Archuletta!!






Okayh next is aku nk cerite bende gembire dlm hdup ini. Lihat lah duniaaa! Hahaha. Okayh, fyi kami semua akn menjalani final exam by this coming Monday. First paper aku is Fiqh Qadha follow by Tort Law by Wednesday. So, bg aku both of the paper mmg subject yg sangattt toughh la. Tp Alhamdulillah I made it in quiz and midterm. Alhamdulillah Allah syg kn aku walaupun aku takdela study teruk sangatt kn. Heee.InshAllah time final nnti semua nya akn berjalan dgn lncar. Huhu. Kalau boleh dapat DL skali lg pon sape yg tanak knn. Aku mmg ketandusan nak dapat DL nih. Hahahaa. Okayh jangan membangga sangat. Lepas bersih drpd sebarang kekotoran janagn tinggal solat okeyhhh. Bersyukurrrrr!!
Oppa-Oppa best kate mereka akn sntiase sokong sy. Hee.

0 comments:

Post a Comment