CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 4, 2011

Praktikal. :)

Assalamualaikum w.b.t . .

Dah lame rasenye tak update blog nyh. hehe. well,busy kn berpraktikal. ahaha. okayh, mcm yg korg sedia mklum aku skrg sedang sdaye upaya mnghbiskan saki daki praktikal aku yg berdaki lg 2 mggu. jyeahhhh. lepas ni dah tak perlu bgun pg'' and siap'' pergi keje lg. tp. . .  the most important things is. . .  aku for sure akan rindu dekat. . . .


  • mesin photostat dekat opis tuh. bile aku pergi fotostat kat kedai dekat kolej, if terlmbat sikit abg tuh fotostat, aku mesti ckap. . "Hurm,lambatnye." Aku ckap mcm tu as if bende fotostat tuh stu bnde yg snang. tp sebenar benar nye fotostat tuh susah if kite tak tahu. mula'' aku nk fotostat aku tak tahu mcm mne nk fotostat depan blkg. tp lepas mnjalani ltihan amali aku dah boleh buat dah. haishhh.
         p/s : profesion akan dtg : TUKANG FOTOSTAT BERPENGARUH.





  • It was lauk ayam masak merah and sambal kentang yg setia mnjadi lauk pilihan aku (act,dah takde lauk so aku hentam jela.). aku rase dah  berminggu'' if aku turu lunch kat kedai mamak tuh aku mesti pesan lauk mcm yg kat ats nyh. akak'' ofis asek tnye jek.
         "Fatin hari'' makan lauk yg same ek? memang minat ea?" (tetttttttttttttttt)



  • first thing yg korang akan nmpak bile msuk ke dlm law firm is THE FILE. ehem,bukan X-FILE okayhhh. every law firm akan ada lebih drpd stu almari utk diisi dgn bnyk sgt fail''. bukan open file je, even closed files pon msih disimpan. kalau tak silap aku lepas sepuluh tahun after ssuatu kes dtutup bru lah file'' trsebut boleh dibuang. wowwww. so ble dah hbis prktikal, aku mestilah rndu nk bce or carik certain'' file kannnn?


  • Ini Menara Cyberport MSC kat Johor Bahru. Kat dlm bgunan ni ade Mhkamah Tggi Seksyen JB. Aku smpat la menapak kat sini an. heee. kalau nk thu prasaan aku rase rndah diri sgt. mane tak nye kat dlm tuh sume lawyer'' yg berpakaian serba hitam. pegang file'' bnyak'' an. lg skali, aku mmg rase rndah even aku pkai kasut tggi time tuh. ohoiiiii.
Lastly, aku tak kisah nak jadi apa pun tp aku ttap cuba utk tunaikan impian Ayah nak tengok aku jadi seorang Peguam. InshAllah. Aminn. Bye peepss!






    

1 comments:

suziesanji said...

feveret ubi kentang tu~~

Post a Comment