CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 10, 2011

PATAH SERIBU.


Assalamualaikum w.b.t , ,

Apa khabar semuaii nye punnn. Ahahaha. Okayh , aku bet korang semua mesti dah dengar lagu PATAH SERIBU by SHILA AMZAH ni kn? It was a nice song rite?? Yup". So, sempena peristiwa patahnye hati aku yang berderai derai nyh aku nak share la lgu nyh kat korang yg mgkin belum dgar lg lgu nyh. Try la. Sure besttt. Aku pon tahu lgu nyh sbab Fandi Othman footballer tuh suke lgu nyh. Aik Ceh!

Okayh aku share lgu nyh takde kene ngene dgan masalah peribadi aku okayhhhh.

p/s : aku tak percaya cinta - liyana jasmay
       kau pergi, , ,  , - aizat
       patah seribu hatikuuuuu. . -shila amzah
       lelaki buaya darattt - ratu

lagu" tuh semua menggambarkan perasaan aku ketika ini. yg penting aku malas nak pkir pasal GUYS,BOYS and MENS. Thank you soo much for making my day burst outtt, boy! :) Ya Allah, kuatkanlah pegangan ku. jangan biarkan aku mudah cair dengan kate" dia lg. Aminn.

Fullstopp!

Kbai. :)

0 comments:

Post a Comment