CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 16, 2011

Gatalll. Geliiiiii!!

Assalamualaikum w.bt.

Okayh sempena tarikh 16 seeptember 2011 nyh aku nak ucapkan kat semua pembace SLAMAT HARI 1 MALAYSIA. Aik ceh. Mmcm a rmai jek an followers kaw. Puihhhh. Perasan le tuuu.

Okayh, entri aku korang rase bkaitan dgn ape? Gigit nyamuk ke? Maybe laaa. Sebab ade wordg GATAL kn. Then word GELI tu ape plak ek?

Aku memang taleh tahan dah nyh. Ini budak manyak kurang ajar meyhhh. Sekali gua kasi hentak ICU masuk. Grrrrrrrrrrr. Cani cito ea.

Aku memang dah lame sangat simpan pasaan marah kat NUR HUSNINA nyh. Please take note k NUR HUSNINA. Aku bukak wall Qayyum anak sedara aku then aku punye tershockkk bak kate lgu BEAST yg everyday I shock, every night I shock, SHOCK!! Okayh, tede kene ngene. Zzzz. Sambung blek . . . Bleh pulak ade satu pic yg di edit oleh NUR HUSNINA nyh gmba Qayyum dgan Fieya Own's. Ber i love you i love you bagai. Hellllo. Anak sedara aku tuh bru darjah 5 kottt. UPSR pon tak pas lg. Bleh plak edit'' gmba gtuh. Tade kesedaran fizik okayh nk bcinte umur mcm tuh. Ingus meleleh pon tak taw nak lap ada hati nak bcinta. Puihhhhh la kat muka kaw NUR HUSNINA.

Then aku pon ngadu la kat adek aku, Nathasha Raseb. Aku pon g la ambush picture tuh an. Then aku comment'' la bende'' yg wat sakit at si NUR HUSNINA tuh kn.

Okayh, aku ingat dy tak brani nk jwab. Patuh lg aku bertambah SHOCK dy bleh comment balik suh aku SENYAP!! Helllloooo. Kaw dah besar sgt ke weyhhhh. Nk suh org senyap. Haishhhhhh. Puihhhhh lg skali la.

Aku memang geram an. Dah tuh tade plak dy nk reply comment aku an. Dah takot la tuh. Weyhhh blahh la weyhhh. Mak bapak anta g skola suh blaja bukan nk bcinte an. SOoooo desperate la kaw NUR HUSNINA dan ADIKNYE. Puihhhh.
shut your mouth NUR HUSNINA!!

0 comments:

Post a Comment