CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 24, 2011

Keseorangan.

Assalamualaikum.

Hye semuaa. Hari ni bertarikh 24 haribulan 8 aku msih di sini. Di mana lg kalau tak di Kolej Universiti Islam Melaka kesayangan. Kesayangan ke?? Erm, lupekn jelaa. Kuy3.

Aku berdua je dlm bilik ngn Kak Miza. Suppose bilik ada 3 org tp Amoi Indulgence (AI) dah balik. Hurmm. Memang sunyi sangat laaa. Kenapa AI balik? Ea, sebab besok cuti raya daaaa! Amende la. Tak alert betol.

Dah tempah tiket basss? Omg, sudah semstinya dah book okayh. 2 weeks before lg da beli da. Terima kasih tak terhingga kepada En Sharir Asraf yg sudi belikan tiket. Kamsahammida. Okayh, stop pasal intro. Sekarang aku nak relate kn title post aku ngn ape yg aku nk cter skg.

Okayh, aku keseorangan sebab sume org dah blik raye. Ape aku nk buat nyh?
Adakah aku nak berONLINE jek smpai besok pg?? Haishh, tidak sama sekali. Sebab petang kang nak masak makanan berbuka pulak. Gugu.

menu memang tade menu lain la. Mesti sardin dan telo goreng. Maklum saje laaa. Nak abys kan stock telo kn. 3 papan kot telo. Nasib baik boleh habis kn. If tak, kn membazir nme nye. Kuy3.

So, smbil tggu tarikh 25/8/2011, aku pon online bende nyh..
Tinjau" Blog kejap.

Ni adalah benda pertama yg aku slalu buat. FB!

Dah login terus la singgah MY SHOP.


0 comments:

Post a Comment